Magnesium pakking


Indien je minstens twee van de hieronder vermeldde symptomen herken bij jezelf dan heb je magnesium tekort.
Spierkrampen, stress, depressie, angst, hoofdpijn, huidproblemen, slaapproblemen, gewrichtspijnen, reumatische klachten, menstruatiekrampen, constipatie, grijpen naar chocolade en zout.

Magnesium verjaagt de vermoeidheid, levert meer energie, zorgt voor een natuurlijke ontspanning en een goede nachtrust. Magnesium zorgt er voor dat de spieren en gewrichten soepel blijven en voedt de huid.

Wist je dat magnesium 350 lichaamsprocessen stuurt? Dat magnesium na zuurstof en water de derde levensbehoefte is van het lichaam. En dat magnesium het best wordt opgenomen via de huid om zo naar de cellen te worden gebracht?

 

Magnesium, het mineraal, is belangrijk bij volgende processen:

*Het vormen van gezonde botten
*De ontspanning van de spieren
*De opbouw van lichaamseiwit
*Het verhogen van weerstand tegen stress
*Het versterken van het geheugen en concentratievermogen
*De overdracht van zenuwprikkels
*Ontspanning en het schoonhouden van bloedvaten, voorkoming van bloedstolsels
*Verlaging van je LDL choresterol
*Voor een goede nachtrust
*Heeft een anti – aging effect op de cellen
*Het regelen van het calcuim-, zink-, kaluim-, en vit.D gehalte in je lichaam.

 

Het verschil van opname van magnesium

Het proces van overdracht via de huid naar de cellen gebeurt binnen enkele minuten, snel en heel doeltreffend naar de plaats waar het nodig is. Geen last meer van diarree wanneer de supplementen via de mond worden ingenomen. Je kan via de huid geen overdosis krijgen.

Terwijl bij inname via de mond slechts 20 procent magnesium de cellen bereikt. Wetenschappelijk bewezen dat magnesium chloride 90 tot 100% wordt opgenomen via de huid. Ongeacht de leeftijd.

Een volwassen persoon heeft ongeveer 400 milligram magnesium nodig om goed te kunnen functioneren. Door je lichaamsgewicht, levensstijl, voeding en aandoeningen bereikt je de nodig dosis van 400 milligram niet.

 

Sport en magnesium

Wist je dat magnesium enorm belangrijk is tijdens het sporten?
Magnesium zorgt voor talrijke processen die helpen je prestaties te verbeteren! Wanneer je een tekort aan magnesium hebt, vergroot je je kans op blessures.

Reeds aangetoond door gekende sporters dat magnesium heel doeltreffend werkt naar prestatie toe. Daarnaast voorkomt magnesium spierkrampen en pijn. Ze kunnen heel veel pijn bezorgen en je zelf beletten om verder te sporten. Magnesium gaat ook de verzuring tegen.

Door magnesium verkrijg je de nodige kracht om je doel te bereiken. Sporters zijn heel tevreden van de magnesium pakking in combinatie van een massage van voeten en onderbenen.

 

Keuzes van pakkingen

Je kan kiezen voor:

  1. Een volledige lichaamspakking (uitgezonderd het gelaat) met een ontspannende massage, enkel voor vrouwen. Een aanrader bij stress toestanden.
  2. Een pakking van de onderbenen met een ontspannende beenmassage.
  3. Een pakking van de benen, ontspannende beenmassage en harmoniserende lichttherapie. De combinatie met het infrarood paneel is heel doeltreffend.
  4. De luxe pakking van de benen. Info kan je verkrijgen in de praktijk.

 

Reacties

“Heel vervelend als je parcour niet kunt afmaken omdat je gehinderd wordt door krampen in de onderbenen. Als frequente loper zocht ik een oplossing. De magnesiumpakking van de onderbenen gaf me: ik was verlost van de krampen, mijn sportprestaties waren beter en ik voelde me beter, had ook meer energie. Echt een aanrader”.

“Voordien dacht ik hoe zou magnesium mij kunnen helpen bij stress? Nu ben ik overtuigd dat het zeker werkt. Mijn stress is minder. Ook de lichamelijke en de emotionele klachten verdwenen. Ik kon na een korte tijd terug goed functioneren. Ik voelde me een ander mens.”

NEEM CONTACT OP

 

 

Aandachtspunten

Bij de eerste kennismaking kan je een reactie krijgen op je huid. Bij de meeste personen duurt de reactie niet lang. Probeer het eerst uit op een plek. Magnesium werkt bloeddrukverlagend of bij een trage hartslag.
Magnesium is ongevaarlijk. Het gebruik niet combineren met medicatie. Wacht een halfuur.

Copyright, Vigores Health, 2019